INFÒS PRACTICAS / INFOS PRATIQUES


Accès / Accès

 

VERSION FR

Le festival a lieu à la salle communale de St Pé de Léren (64270)

Pour venir

En train : les gares les plus proches sont Peyrehorade et Puyôo. Contactez-nous pour réserver vos places dans la navette qui vous mènera jusqu’au festival.


En voiture : par l’A64 de Toulouse ou Bayonne, sorties Peyrehorade ou Salies-de-Béarn. Par l’A63 depuis Bordeaux, sortie Saint Geours de Maremne et suivre Peyrehorade. Depuis le Pays basque : pour les souletins et bas-navarrais côté Saint-Palais, passer par Sauveterre-de-Béarn, puis suivre D936 et D28. Pour les bas-navarrais côté Hasparren et les labourdins, passer par Bidache et Came. Pensez au covoiturage !


En bateau : sur le gave d’Oloron, accostage au « bocau ».

Billeterie

La billeterie se fait sur place, et il n’y a pas besoin de réserver.
NB : nous ne prenons pas la carte bleue. Les guichets de retrait les plus proches sont à Peyrehorade et Salies. Les paiements par chèque sont acceptés.

Parking

Suivez le fléchage sur place pour le parking voiture ou camionnette !
Pour les personnes à mobilités réduites, vous pouvez approcher jusqu’à l’entrée du festival.

Camping

Vous pourrez planter votre tente sur les emplacements dédiés au camping du festival ! Douche et sanitaires sont à disposition sur place ! Pas de réservation nécessaire.

Accès Personne à mobilité réduite

L’ensemble du festival est accessible aux personnes à mobilités réduites.

Manger et boire

Les bénévoles vous proposent une restauration sur place, repas du midi et du soir (possibilité de s’adapter aux alimentations particulières, pour les végétariens notamment) petit-déjeuner le matin, et une buvette en continu, variée et accueillante, avec le fameux vin de Jurançon du Domaine Montesquiou de Monein, ou le cidre de la Cidrerie Béarnaise de Casteide-Cami.

À la buvette, on utilise des verres consignés et des PAMS, la monnaie du Primtemps, qui permet de s’abreuver et de se restaurer le vendredi soir (repas sans réservation : taloas grillades). N’oubliez pas de ramener les PAMS qu’il vous reste de l’an dernier ! Pour les repas du samedi midi et soir, des tickets sont en vente à l’entrée du festival.

Aubergaments possibles

À Léren, Maison Sansoun, chez Josiane et Gégé Conrad. Chambres d’hôtes :

http://www.maisonsansoun.com/

Protocole d’accès sanitaire

Pour l’instant, il n’y a pas de protocole sanitaire en vigueur. Alors venez !

VERSION OC

Lo hestau que’s debana a la sala comuna de Sent Pèr de Lèren (64270)

Entà viéner

En trin : las estacions mei pròchas que son Pèirahorada e Pujòu. Contactatz-nse tà reservar las vòstas plaças hens la naveta qui’vs miarà tiò Sent Pèr de Lèren


En autò : per l’A64 de Tolosa o Baiona enlà, sortidas Pèirahorada o Salias. Per l’A63 de Bordèu enlà, sortida Sent Jorns de Maremne e seguir Pèirahorada. Deu Bascoat estant : preus soletins e baish-navarrés costat Sent Palais, passar per Sauvatèrra, puish seguir D936 e D28. Peus baish-navarrés costat Hazpar e labordins, passar per Bidàishe e Came. Pensatz au covèituratge !


En vaishèth : preu gave d’Auloron, acostatge au bocau.

Bilheteria

La bilheteria que’s hè sus plaça, ne hè pas besonh arreservar.
NB : ne prenem pas la carta blua. Que podetz tirar sòus a Pèirahorada o a Salias. Los pagaments per chèc que son acceptats.

Parcatge

Seguitz la senhalizacion sus plaça, entau parcatge autòs e camionetas.
Tà las personas a mobilitat redusida, que’vs podetz aprochar tiò l’entrada deu hestau.

Campatge

Que poiratz apitar la tenda suus emplaçaments dedicats au campatge deu hestau. Docha e sanitàris que son a dispausicion sus plaça. Pas de reservacion necessària.

Accès personas a mobilitat redusida

Tot lo hestau qu’ei accessible a las personas a mobilitat redusida.

Minjar e béver

Los valents de l’Arribèra que’vs perpausan ua restauracion sus plaça, disnar e sopar (possibilitat de s’adaptar a las alimentacions particularas, notadament taus vegetarians) esdejuar lo matin, e ua buveta de contunh, dab bevudas de productors locaus, e lo famós vin de Jurançon Montesquiu de Monenh, ou la pomada de la Cidreria Biarnesa de Casteida-Camin.

A la buveta, qu’utilizam veires consignats e PAMS, la moneda deu Primtemps de l’Arribèra, qui permet d’abeurà’s e de minjar lo divés ser (repaish shens reservacion : talos grasilhadas). Portatz los PAMS qui’vs sobran de l’an passat ! Entaus repaishs de dissabte mijorn e ser, tiquets que son en venta a l’entrada deu hestenau.

Aubergaments possible

A Lèren, Maison Sansoun, en çò de Josiane e Gégé Conrad. Crampas d’òstes :

http://www.maisonsansoun.com/

Protocòle d’accès sanitari

Preu moment, n’i a pas nat protocòle sanitari a aplicar. Alavetz, ça vietz !

PAS DE CB SUR PLACE !

Les distributeurs les plus proches sont à Peyrehorade ou Salies de Béarn.

Pensez à retirer avant de venir !