INFÒS PRACTICAS / INFOS PRATIQUES


Accès / Accès

VERSION FR

Le festival a lieu à la salle communale de St Pé de Léren (64270)

Pour venir

En train : les gares les plus proches sont Peyrehorade et Puyôo. Contactez-nous pour réserver vos places dans la navette qui vous mènera jusqu’au festival.


En voiture : par l’A64 de Toulouse ou Bayonne, sorties Peyrehorade ou Salies-de-Béarn. Par l’A63 depuis Bordeaux, sortie Saint Geours de Maremne et suivre Peyrehorade. Depuis le Pays basque : pour les souletins et bas-navarrais côté Saint-Palais, passer par Sauveterre-de-Béarn, puis suivre D936 et D28. Pour les bas-navarrais côté Hasparren et les labourdins, passer par Bidache et Came. Pensez au covoiturage !


En bateau : sur le gave d’Oloron, accostage au « bocau ».

Billeterie

La billeterie se fait sur place, et il n’y a pas besoin de réserver. Nouveauté : possibilité de payer en carte bancaire !

Parking

Suivez le fléchage sur place pour le parking voiture ou camionnette.
Pour les personnes à mobilités réduites, vous pouvez approcher jusqu’à l’entrée du festival.

Camping

Vous pourrez planter votre tente sur les emplacements dédiés au camping du festival. Douche et sanitaires sont à disposition sur place. Pas de réservation nécessaire.

Accès Personne à mobilité réduite

L’ensemble du festival est accessible aux personnes à mobilités réduites.

Manger et boire

Les bénévoles vous proposent une restauration sur place, repas du midi et du soir (possibilité de s’adapter aux alimentations particulières, pour les végétariens notamment) petit-déjeuner le matin, goûter l’après-midi, une buvette en continu variée et accueillante, avec le fameux vin de Jurançon du Domaine Montesquiou de Monein, ou le cidre de la Cidrerie Béarnaise de Casteide-Cami.

À la buvette, on utilise des verres consignés et des PAMS, la monnaie du Primtemps, qui permet de s’abreuver et de se restaurer le vendredi soir (repas sans réservation : taloas grillades). N’oubliez pas de ramener les PAMS qu’il vous reste de l’an dernier ! Pour les repas du samedi midi et soir, des tickets sont en vente à l’entrée du festival.

Aubergaments possibles

À Léren, Maison Sansoun, chez Josiane et Gégé Conrad. Chambres d’hôtes :

http://www.maisonsansoun.com/

Protocole d’accès sanitaire

Pour l’instant, il n’y a pas de protocole sanitaire en vigueur. Alors venez !

VERSION OC

Lo hestau que’s debana a la sala comuna de Sent Pèr de Lèren (64270)

Entà viéner

En trin : las estacions mei pròchas que son Pèirahorada e Pujòu. Contactatz-nse tà reservar las vòstas plaças hens la naveta qui’vs miarà tiò Sent Pèr de Lèren


En autò : per l’A64 de Tolosa o Baiona enlà, sortidas Pèirahorada o Salias. Per l’A63 de Bordèu enlà, sortida Sent Jorns de Maremne e seguir Pèirahorada. Deu Bascoat estant : preus soletins e baish-navarrés costat Sent Palais, passar per Sauvatèrra, puish seguir D936 e D28. Peus baish-navarrés costat Hazpar e labordins, passar per Bidàishe e Came. Pensatz au covèituratge !


En vaishèth : preu gave d’Auloron, acostatge au bocau.

Bilheteria

La bilheteria que’s hè sus plaça, ne hè pas besonh arreservar.
Nautat : possibilitat de pagar dab la carta bancària !

Parcatge

Seguitz la senhalizacion sus plaça, entau parcatge autòs e camionetas.
Tà las personas a mobilitat redusida, que’vs podetz aprochar tiò l’entrada deu hestau.

Campatge

Que poiratz apitar la tenda suus emplaçaments dedicats au campatge deu hestau. Docha e sanitàris que son a dispausicion sus plaça. Pas de reservacion necessària.

Accès personas a mobilitat redusida

Tot lo hestau qu’ei accessible a las personas a mobilitat redusida.

Minjar e béver

Los valents de l’Arribèra que’vs perpausan ua restauracion sus plaça, disnar e sopar (possibilitat de s’adaptar a las alimentacions particularas, notadament taus vegetarians) esdejuar lo matin, vrespèr, e ua buveta de contunh dab bevudas de productors locaus, e lo famós vin de Jurançon Montesquiu de Monenh, ou la pomada de la Cidreria Biarnesa de Casteida-Camin.

A la buveta, qu’utilizam veires consignats e PAMS, la moneda deu Primtemps de l’Arribèra, qui permet d’abeurà’s e de minjar lo divés ser (repaish shens reservacion : talos grasilhadas). Portatz los PAMS qui’vs sobran de l’an passat ! Entaus repaishs de dissabte mijorn e ser, tiquets que son en venta a l’entrada deu hestenau.

Aubergaments possible

A Lèren, Maison Sansoun, en çò de Josiane e Gégé Conrad. Crampas d’òstes :

http://www.maisonsansoun.com/

Protocòle d’accès sanitari

Preu moment, n’i a pas nat protocòle sanitari a aplicar. Alavetz, ça vietz !

NOUVEAUTÉ : CB ACCEPTÉE !